Artikkelit (Vl)
Dokumentteja
Pikalinkit
| Yhteistyökumppaneita: Keskustelufoorumeja lestadiolaisuudesta: Eri suuntauksista: Yleiskristillistä: |
|
Tervetuloa,
Vieras
|
AIHE: morooo! :)
morooo! :) 30.06.2009 00:12 #1
|
|
hehee, eli moikka kaikille!
Päätin vihdoin ja viimein itsekki rekisteröidä tänne ja löytää omanlaista seuraa. Laitoin aikasemmin viestiä suomi24:seen mut siellähä tietty tuli tosi aikuista vastausta takas et mun juttu ois "feikki" Oon 20v mies Cockolasta (vihaan sitä tukkosta pientä nihkeetä tuppukylää) ja erosin sirkuksesta noin vuosi sitten lopullisesti. Mul on kaks veljee, kummatki isoveljiä ja neki on lähteny pois ry:stä. Nyt meil on aina sikahauskaa aina muistella missä sitä on tullu oltua mukana. Välillä kyl tulee kans harmiteltuu et mistä kaikesta sitä on jääny paitsi ja kuinka friikiltä sitä on ite näyttäny ja vaikuttanu ku on vaan eläny pikkusessa "onnellisessa" kuplassa tietämättä ulkomaailmasta yhtään mitään. Mun äiti ei enää kuulu siihen touhuu ku nai uuden syntisen epäuskosen miehen, isä kuuluu vielä (jostain niin niin ihme syystä en voi vaan tajuta). Seki on sit tosin naimisissa niin niin syntisen naisen kanssa -> eli mul löytyy äiti- ja isäpuoli. Ei voi kyllä sanoin kuvaillakkaan kuinka vapauttavaa on olla kuulumatta siihen hölynpölyyn enään Ok täs on nyt mun esittäytyminen ja avautuminen, oon vetäny täs kolme bissee et se voi selittää hiukan... |
|
|
Vs:morooo! :) 30.06.2009 00:20 #2
|
|
Moi ja tervetuloa! Laitoinkin sinulle viestiä silloin S24:llä ja nyt pistin heti jo yksäriä..
|
|
I am who I am, take it or leave it
|
Vs:morooo! :) 30.06.2009 00:36 #3
|
|
Moro ja tervetuloa!
AaWe kirjoitti: isä kuuluu vielä (jostain niin niin ihme syystä en voi vaan tajuta). Seki on sit tosin naimisissa niin niin syntisen naisen kanssa -> eli mul löytyy äiti- ja isäpuoli. Jännä juttu. Tuo uudelleen avioituminen eron jälkeen kun ei ole vl-liikkeessä yleensä ottaen sallittua. Monetkin sitten kipuilevat tämän asian kanssa...Ok täs on nyt mun esittäytyminen ja avautuminen, oon vetäny täs kolme bissee et se voi selittää hiukan... Ihan ystävällinen neuvo, että kovin monen oluen jälkeen ei kannata kirjoitella. Tuppaa helposti kaduttamaan sitten seuraavana päivänä |
|
Jumala ymmärtää ja ellei ymmärrä, niin hän ei ole Jumala, eikä meillä ole mitään pelättävää. |
Vs:morooo! :) 30.06.2009 00:39 #4
|
|
Joo kiitoksia
|
|
|
Vs:morooo! :) 30.06.2009 12:21 #5
|
|
Terve vaan - Ketä kiinostaa uusi telta? Eikö sen pitäisi aidosti kiinostaa jokaista vl:ää?
|
|
|
Vs:morooo! :) 01.07.2009 02:59 #6
|
|
Tosi tökeröä feikkausta Aawe. Elämä on tuonut tielleni lukemattomia kaltaisiasi, kaikkien kavereita.
Valhe haisee kirjoituksestasi kilometrien päähän. Olet aivan liian yliampuva ja mielistelevä, ollaksesi aito. Tai onhan yhden prosentin mahdollisuus, että olet ..... |
|
Hullut vievät maailmaa eteenpäin, viisaat pitävät sen pystyssä..
Viimeksi muokattu: 01.07.2009 17:14 Kirjoitti: Admata.
|
Vs:morooo! :) 01.07.2009 14:19 #7
|
|
Devoit kirjoitti:
Tosi tökeröä feikkausta Aawe. Elämä on tuonut tielleni lukemattomia kaltaisiasi, kaikkien kavereita. Valhe haisee kirjoituksestasi kilometrien päähän. Olet aivan liian yliampuva ja mielistelevä, ollaksesi aito. Tai onhan yhden prosentin mahdollisuus, että olet ..... Olenko minäkin sitten feikki kun edes yritän olla "kaikkien kaveri"? |
|
I am who I am, take it or leave it
|
Vs:morooo! :) 01.07.2009 16:08 #8
|
|
Vito..
**Olenko yhtä..** Et ole yhtä yliampuva, kuin Aawe. |
|
Viimeksi muokattu: 01.07.2009 16:08 Kirjoitti: Devoit.
|
Vs:morooo! - Devoitille :) 01.07.2009 17:15 #9
|
|
On ihan totta, että Aawen tyyli ja viestin sisältö on sellaisessa muodossa mikä on harvinaisempaa ex-vl:ille. Anonyymeilla keskustelupalstoilla, täälläkin, on aina mahdollista feikata ja esittää toista mitä oikeasti on. Jokaisen kannattaa toki aina miettiä että miten mihinkin kommenttiin suhtautuu ja että millä motiivilla se on tehty. Sanoisin kuitenkin, että annetaan kaikkien kukkien kukkia - ainakin tietyissä rajoissa
Monesti "haiskahtaa", mutta monesti olen joutunut yllättymäänkin ja päivittämään ennakkokäsityksiäni. |
|
Jumala ymmärtää ja ellei ymmärrä, niin hän ei ole Jumala, eikä meillä ole mitään pelättävää. |
Vs:morooo! - Devoitille :) 01.07.2009 17:40 #10
|
|
Admata kirjoitti:
On ihan totta, että Aawen tyyli ja viestin sisältö on sellaisessa muodossa mikä on harvinaisempaa ex-vl:ille. Anonyymeilla keskustelupalstoilla, täälläkin, on aina mahdollista feikata ja esittää toista mitä oikeasti on. Jokaisen kannattaa toki aina miettiä että miten mihinkin kommenttiin suhtautuu ja että millä motiivilla se on tehty. Sanoisin kuitenkin, että annetaan kaikkien kukkien kukkia - ainakin tietyissä rajoissa Monesti "haiskahtaa", mutta monesti olen joutunut yllättymäänkin ja päivittämään ennakkokäsityksiäni. Oukei, myönnä kyynisyyteni. Elänkokemukseni tuoman ihmistuntemuksen valossa tiedän, että tuon tyyliset ihmiset, ovat tosiaan kaikkien kavereita, jotka kääntävät kelkkansa yhtä nopeasti takaisinkin, alkaen haukkumaan yhtä fanaattisesti juuri jättämäänsä "yhteisöä". En tiedä, miten juuri Aawen kohdalla nousikin mieleeni: Kaikkien kaveri. Voin erehtyäkin (jopa minä) ja toivottavasti Aawen kohdalla tein niin. |
|
|
Valvojat: Hannu, puunhakkaaja
Sivu luotiin ajassa: 1.00 sekuntia