Artikkelit (Vl)
Dokumentteja
Pikalinkit
| Yhteistyökumppaneita: Keskustelufoorumeja lestadiolaisuudesta: Eri suuntauksista: Yleiskristillistä: |
|
Tervetuloa,
Vieras
|
|
AIHE: Heippa!
Heippa! 24.08.2009 03:01 #1
|
|
Rekisteröityin tänne nyt, koska olen nyt joutunut näkymättömän rajan toiselle puolelle.
Olen hengailut mopin palstalla samall nikillä, seiltä löytyy myös minun kokemukset. En ole erityisen aktiivinen kirjoittaja, mut katsotaan... |
|
|
Vs:Heippa! 24.08.2009 08:24 #2
|
|
Tervetuloa Rauhanliekki
Rauhanliekki kirjoitti: Olen hengailut mopin palstalla samall nikillä, seiltä löytyy myös minun kokemukset. Ehdin jo kättelyssä lainata nuo kokemuksesi tännekin jutusteltavaksi avaukseen Tätä päivää - eräs tapaus. Toivottavasti et pahastu.Sinänsähän nämä palstat (Moppila ja Hakomaja) ovat molemmat kaikille avoimia foorumeita, joille voi molempiin kirjoittaa "näkymättömän rajan" molemmin puolin. Toki täällä on enemmän entisiä ja Moppilassa nykyisiä vl:iä. |
|
Jumala ymmärtää ja ellei ymmärrä, niin hän ei ole Jumala, eikä meillä ole mitään pelättävää.
Viimeksi muokattu: 24.08.2009 08:25 Kirjoitti: Admata.
|
Vs:Heippa! 24.08.2009 08:58 #3
|
|
No terve. Kylä tuo joutumisesi tuon rajan toiselle puolelle noteratiin täälläkin. Tuolla ketjussa jonka Admata linkiti olisi varmaan sinua odotamasas jo muutama komnetti.
|
|
|
|
Valvojat: Hannu, puunhakkaaja
Sivu luotiin ajassa: 0.29 sekuntia