Artikkelit (Vl)
Dokumentteja
Pikalinkit
| Yhteistyökumppaneita: Keskustelufoorumeja lestadiolaisuudesta: Eri suuntauksista: Yleiskristillistä: |
|
Tervetuloa,
Vieras
|
|
AIHE: Uteliaisuutta
Uteliaisuutta 10.12.2009 19:12 #1
|
|
Tervehdys kaikille minunkin puolestani.
Olen suunnilleen kolmekymppinen mies kehäkolmosen ulkopuolelta. Olen hämmentänyt keittoja kaikilla tuntemillani vl-aiheisilla keskustelufoorumeilla vaihtelevalla innostuksella, mutta Hakomaja on toistaiseksi jäänyt vielä "korkkaamatta". Nimimerkkini oli rekisteröitynä täälläkin joskus muinoin Hakomajan entisessä elämässä, mutta päivitysten tuoksinassa nimim. on varmaan hävinnyt johonkin lukuisista bittiavaruuden mustista aukoista. Uskomisen tai elämäntapojeni vuoksi minua on nimitetty milloin miksikin. Jotkut sanovat vl:ksi ja toiset ovat sitten sitä mieltä, että en missään tapauksessa kuulu joukkoon. Itse olen yrittänyt suhautua asiaan niin, että en viitsi suotta itse vaivata asialla päätäni. Uskon mitä uskon ja teen mitä teen, antakoon sille mieleisensä nimen joka siihen tuntee tarvetta. Useimmat varmaan silti sanovat vl:ksi. Käytetään hymiöitä kun tavataan blast ush |
|
|
Vs:Uteliaisuutta 11.12.2009 17:13 #2
|
|
Sama uteliaisuus alkoi vaivata minuakin kuin blasua. Olen mopin palstalla samalla nimimerkillä. Vaellan vl-joukoissa. |
|
|
|
Valvojat: Hannu, puunhakkaaja
Sivu luotiin ajassa: 0.31 sekuntia