Artikkelit (Vl)
Dokumentteja
Pikalinkit
| Yhteistyökumppaneita: Keskustelufoorumeja lestadiolaisuudesta: Eri suuntauksista: Yleiskristillistä: |
|
Tervetuloa,
Vieras
|
AIHE: EX-VL KESÄTAPAAMINEN
EX-VL KESÄTAPAAMINEN 04.06.2010 21:08 #1
|
|
Hei
Olisi mukava tavata muita ex-vl-ihmisiä. Laittakaa mulle tietoa missä ja milloin sellaisia järjestetään. |
|
Viimeksi muokattu: 04.06.2010 21:21 Kirjoitti: Seeker. Syy: Vahingossa oikea oma nimeni tuli näkyviin
|
Vs:EX-VL KESÄTAPAAMINEN 06.06.2010 10:52 #2
|
|
Moi Seeker,
Tällä hetkellä kukaan ei varmaan ole mitään virallista tapaamista järkkäämässä, sillä olimme huhtikuun lopulla mökkeilemässä Kuopiossa. Mutta aina silloin tällöin lienee epävirallisempia kohtaamisia, varsinkin chatissa saattaa saada niistä tietoa. Jos löydät paikkakunnaltasi ex-vl-ihmisiä tämän foorumin kautta, ihan hyvin voit vaikka itsekin järjestää pienimuotoisen tapaamisen vaikkapa jossain kahvilassa tai omassa kodissa. |
|
|
Vs:EX-VL KESÄTAPAAMINEN 08.06.2010 02:13 #3
|
|
Tapaaminen olisi kiva. Ehkä on muitakin, jotka eivät olleet keväällä. Löysin tänne vasta nyt, vaikka yli 15 vuotta olen ollut ex vl
|
|
|
Vs:EX-VL KESÄTAPAAMINEN 08.06.2010 19:26 #4
|
|
Jospa sopiva ajankohta ja paikka saatais tapaamiselle järjestettyä. Mietityttää, että kuinka saada selville paikallisia ex-vl-ihmisiä.
|
|
|
Vs:EX-VL KESÄTAPAAMINEN 08.06.2010 19:37 #5
|
|
Seeker kirjoitti:
Jospa sopiva ajankohta ja paikka saatais tapaamiselle järjestettyä. Mietityttää, että kuinka saada selville paikallisia ex-vl-ihmisiä. Onhan se vähän harmi, ettei niistä ole sellaista Päivämiehen joulutervehdysten kaltaista luetteloa. Kokeile vaikka niin, että ilmoitat rohkeasti, millä paikkakunnalla olisit valmis ihmisiä tapaamaan, joku voi vaikka huomata ja innostua ajatuksesta. |
|
|
Vs:EX-VL KESÄTAPAAMINEN 08.06.2010 21:15 #6
|
|
Minäkin löysin nämä vasta viime viikolla. Olen ollut noin 20 vuotta jo ex-vl, mutta koska lähes koko sukuni on edelleen uskovaisia, joudun pakostakin olemaan heidän kanssaan tekemisissä. Asun Pohjois-Savossa enkä tiedä näillä seutuvin ketään muita exiä.
Täytyy tehdä esittely itsestäni esittelysivulle. En ole vielä kerinnyt tutustua tähän "verkossaolemiseen". En myöskään tunne vielä ketään, jospa ajan kanssa oppii. Netti pätkii näin maaseudulla välillä. |
|
|
Vs:EX-VL KESÄTAPAAMINEN 13.06.2010 02:43 #7
|
|
Tapaaminen voisi koskea niitäkin, jotka ovat tällä hetkellä kriittisiä veeälliä, mutta eivät ole vielä irtautuneet.
|
|
|
Vs:EX-VL KESÄTAPAAMINEN 13.06.2010 02:47 #8
|
|
Hei!
Tapaamiseen olisi mukava tulla myös kriittisenä veeällänä. |
|
|
Vs:EX-VL KESÄTAPAAMINEN 13.06.2010 03:17 #9
|
|
Oma kokemukseni ajalta, kun koin olevani ns. kriittinen vl eli noin kymmenen vuoden ajanjakso, tukee ajatusta, että minun puolestani kriittiset vl:t olisivat tervetulleita mukaan.
|
|
Ajattelen, olen siis olemassa?
|
Vs:EX-VL KESÄTAPAAMINEN 13.06.2010 11:31 #10
|
|
helpottaisi kummasti tietää samassa tilassa olevia.. irtautuminenkin voisi helpottua sen jälkeen..
|
|
|
Valvojat: Hannu, puunhakkaaja
Sivu luotiin ajassa: 0.43 sekuntia