Artikkelit (Vl)
Dokumentteja
Pikalinkit
| Yhteistyökumppaneita: Keskustelufoorumeja lestadiolaisuudesta: Eri suuntauksista: Yleiskristillistä: |
|
Tervetuloa,
Vieras
|
|
AIHE: "Vl''-nuoret
"Vl''-nuoret 09.07.2010 21:12 #1
|
|
Miten minusta tuntuu, etta melkein jokainen vanhoillislestadiolainen nuori kuitenkin tekee asioita, joita heidan "ei kuuluisi tehda"?
Esimerkiksi kuuntelee pop-musiikkia (mp3soittimella tai autossa mennessa, telkkarista..), katsoo telkkaria (meille tullessaan heti ekana pyydetaan telkkari auki..) ja meikkaa (esim. ripsivaria olen monen nahnyt laittavan). Yksi sinkku-VL sai jopa lapsen. Mikas jarki tassa sitten oikein on... Onko siella enaa yhtaan nuorta jaljella, joka ei meikkaisi/kuuntelisi maallista musiikkia/katsoisi telkkaria/harrastaisi seksia aviottomana? Taman postauksen ainoa tarkoitus on vain ihmetella tata menoa |
|
|
Vs:"Vl''-nuoret 11.07.2010 01:38 #2
|
|
Eihän siinä olekaan järkeä, eikä pidäkään olla. Ja on niitä tiukkapiponuoria joille nämä kaikki näänöt ovat itsestään selviä. Siksi ei enää jaksa kun yhtäkkiä saa kuulla että avioerosta tai jopa abortista huolimatta voi pitää itseään uskovaisena koska ei itse ollut eroa hakemassa tai oli tarpeeksi monen lääkärin luona käynyt juttusilla yms. Eli, ketävarten nämä kaikki säänöt sitten on kun yks voi saaha luvat syntiin, toinen heitetään syntisenä pihalle liikeessä?
Jokainen eläköön oman elämänsä parhaansa mukaan. Elämä on aivan liian lyhyt että sitä ois aikaa jäähä miettimään onko tehnyt oikein vaan väärin. Itse pidän tärkeänä nauttia elämästä ja ottaa opiksi asioista jotka ei menneet ihan niinkuin itse oli ajatellut parhaaksi. Tämä onkin taitolaji jota voi harjoitella pitkin elämää... |
|
Viimeksi muokattu: 11.07.2010 01:39 Kirjoitti: .
|
|
Valvojat: Hannu, puunhakkaaja
Sivu luotiin ajassa: 0.22 sekuntia