Artikkelit (Vl)
Dokumentteja
Pikalinkit
| Yhteistyökumppaneita: Keskustelufoorumeja lestadiolaisuudesta: Eri suuntauksista: Yleiskristillistä: |
|
Tervetuloa,
Vieras
|
AIHE: Suomen ex-vl tapaaminen talvi 2010
Suomen ex-vl tapaaminen talvi 2010 01.12.2009 01:28 #1
|
|
Tässä on tullut taas Hakomajassa oleskelun myötä mieleen, että olisi mukavaa saada kohtalontovereita koolle, ja pitää pienet pirskeet. Tapahtuman voisi järjestää myös keväällä 2010, jos se tuntuu paremmalta ajankohdalta. Lähtisin siitä, että kokoontuminen olisi viikonlopun mittainen, eli pe-su, jolloin kokoontumsessa voisi halutessaan viivähtää tovin pelkän käväisyn sijaan. Ohjelma saisi varmaankin olla enimmäkseen vapaamuotoista, toki jotain voisi miettiä jo etukäteen valmiiksi.
Jos tapaaminen saa kannatusta, niin sitten ryhdytään miettimään tapaamispaikkaa, ajankohtaa ym. EDIT 04.03.2010: Tapaaminen on päätetty järjestää Tikkalansaaren leiri- ja kurssikeskuksessa, joka sijaitsee 5-tien varressa noin 9 kilometriä Kuopiosta pohjoiseen. Yöpyminen mahdollista 20 henkilölle. Jos kelpaa ns. yhteismajoitus, niin sopii huomattavasti enemmän lisäpatjoilla esim. takkahuoneen lattialle (muistaakseni varsin iso tila). Rannassa myös iso saunarakennus, jonka tuvassa mahdollista majoittua. Patjoja on, mutta peittoja, tyynyjä eikä liinavaatteita ei. Noin neljän kilometrin päässä sijaitsee Iso Valkeisen hotelli, josta kannattaa kysellä huoneita, jos kaipaa enemmän yksityisyyttä ja mukavuuksia. Erikseen järjestettyä ruokailumahdollisuutta ei ole. Mahdollisuus laittaa ruokaa on. Ruokailu pyritään järjestämään yhdessä talkoohengessä. Paikan päällä sovitaan kuka käy hakemassa ja ketkä laittavat ruokaa. Kustannukset jaetaan. Osallistumismaksu määräytyy osallistujamäärän mukaan. Vuokra on noin. 40€, ja se summa jaetaan aikuisten osallistujien kesken. Arvio on, että summa on n. 2-4 € / osallistuja. Tapaamiseen voi ilmoittautua Hakomajan yksityisviestillä ja s-postiosoitteeseen tumil(at)suomi24.fi Korvaa (at) @ merkillä EDIT 16.04.2010: Tikkalansaaren leiri- ja kurssikeskus sijaitsee 5-tien varressa noin 9 kilometriä Kuopiosta pohjoiseen. Kartta tästä napsauttamalla. Huom! Vielä muistutus varustuksesta: Leirikeskuksen varustukseen eivät kuulu peitot, tyynyt ja lakanat! EDIT 23.04.2010: Aiemmin virheellinen kartta korjattu nyt osoittamaan oikeaan kohteeseensa. |
|
--------------
Omat kokemukset yhteiseksi hyödyksi. Toisten kokemukset omaksi hyödyksi.
Viimeksi muokattu: 23.04.2010 23:18 Kirjoitti: Ylläpito.
|
Vs:Suomen ex-vl tapaaminen talvi 2010 01.12.2009 01:38 #2
|
|
Acinonyx jubatus kannattaa ajatusta ja uskoo osallistuvansa, jos tapaaminen järjestyy.
|
|
|
Vs:Suomen ex-vl tapaaminen talvi 2010 01.12.2009 12:35 #3
|
|
Tilanteen mukaan tietysti eletään. Kalenteri, lastenhoito ja kukkaro vaikuttavat osallistumismahdollisuuksiin. Jos tapahtuma järjestyy, teen kaikkeni, jotta voisin osallistua.
|
|
|
Vs:Suomen ex-vl tapaaminen talvi 2010 01.12.2009 18:12 #4
|
|
Mukana
|
|
|
Vs:Suomen ex-vl tapaaminen talvi 2010 03.12.2009 23:11 #5
|
|
Kertokaahan ajatuksia mahdollisesta tapaamispaikasta ja ajankohdasta. Saisin tod,näk. täältä itä-suomesta esim. Kuopiosta järjestettyä paikan suht helposti isommallekin porukalle ja edullisesti.
|
|
--------------
Omat kokemukset yhteiseksi hyödyksi. Toisten kokemukset omaksi hyödyksi.
Viimeksi muokattu: 03.12.2009 23:12 Kirjoitti: TeeL.
|
Vs:Suomen ex-vl tapaaminen talvi 2010 03.12.2009 23:41 #6
|
|
Moi vain!
Olisipa mukavaa! Ja Teel, Itä-Suomi kuulostaisi oikein hyvältä... nyt jo uskaltautuisin mukaan (keväällä oli vielä tilanne niin vaiheessa, etten rohjennut....) Eli, eikun järkkäämään. Koko viikonloppua en kohdallani uskalla luvata, mutta ainakin osan ajasta mieluusti olisin paikalla, jos vain ajankohta on sopiva... |
|
|
Vs:Suomen ex-vl tapaaminen talvi 2010 08.12.2009 18:28 #7
|
|
Minäkin varmasti yrittäisin tulla. Olen vasta harkitseassa eroa vl- lestadiolaisuudesta. Mieheni teki tuon päätöksen, ja olisi kiva tavata muita samalla lailla ajattelevia perheitä.
Kun jollekin vähänkään mainitsee ajatuksestaan irtauta SRK:sta, alkaa kamala pelottelu. Minulle selitetään miten tulevaisuutta ei sitten ole, ja lapsilla varsinkaan. SIunauskin kuulemma katoaa elämästä??? Uskovaiset eivät tunnu tajuavan, että elämää ei tarvitse eikä olla laittamassa ihan rempalleen vaikkei seuroissa enään käytäisikään. |
|
|
Vs:Suomen ex-vl tapaaminen talvi 2010 17.12.2009 13:18 #8
|
|
Mökinmiina kirjoitti:
Kun jollekin vähänkään mainitsee ajatuksestaan irtauta SRK:sta, alkaa kamala pelottelu. Minulle selitetään miten tulevaisuutta ei sitten ole, ja lapsilla varsinkaan. SIunauskin kuulemma katoaa elämästä??? Siunaus voi kadota, jos irtautumiseen mahdollisesti liittyvät syyllisyys, pelot yms. aiheuttavat stressiä. Jos mieli on levollinen ja olo hyvä, siunaus pysyy. Oma kokemukseni on, että irtautuminen jätti jälkiä, joita vain Jumala on voinut ja voi parantaa. |
|
|
Vs:Suomen ex-vl tapaaminen talvi 2010 17.12.2009 15:52 #9
|
|
Mökinmiina, olen samassa tilanteessa kanssasi. Mieheni teki ratkaisunsa vuosi sitten, itse olen vieläkin vaiheessa, vaikka ajatustyötä olen tehnyt asian tiimoilta jo vuosia. Olisi mukava vaihtaa ajatuksia.
Niin ja tapaaminen, se kiinnostaisi kovastikin jossain muodossa. |
|
|
Vs:Suomen ex-vl tapaaminen talvi 2010 18.12.2009 18:27 #10
|
|
Olen myös kiinnostunut tapaamisesta. Viime kesän miitistä Tampereelta jäi hyviä muistoja. Toivottavasti mukaan saatas myös uutta verta
|
|
|
Valvojat: Hannu, puunhakkaaja
Sivu luotiin ajassa: 0.40 sekuntia