Artikkelit (Vl)
Dokumentteja
Pikalinkit
| Yhteistyökumppaneita: Keskustelufoorumeja lestadiolaisuudesta: Eri suuntauksista: Yleiskristillistä: |
|
Tervetuloa,
Vieras
|
Wanhan waimon kokemukset
(1 katselee) (1) vieras
|
AIHE: Wanhan waimon kokemukset
Wanhan waimon kokemukset 26.09.2008 21:39 #1
|
|
1.Paikkakunta: Vaassa
2.Tapahtumavuosi:1979, elokuu 3.Mukana olivat: kolme "hoitomiestä", minä, mieheni ja vauvamme. 4.Hoidon syy: ??? Taisin olla liian harvoin seuroissa nähty vieras (syynä työasiat ja omat sairastelut sillä välillä). Taisi olla myös arvostelun syntiä, koskien aikaisempia hoitokokouksia. 5. Hoidon lopputulos: Sidottiin ja jätettiin Saatanan haltuun. Ksoka en suostunut uskomaan, että olin imenyt äidinmaidosta väärän hengen, enkä sen vuoksi suostunut uskomaan, että eräs lähisukulaiseni olisi oikein hoidettu. 6. Hoidon seuraukset: Alkuun negatiiviset, välirikko mieheni kanssa, joka piti minua väärähenkisenä ja lapsen kasvatus ongelmana, en saanut viedä häntä minnekään muualle hengellistä kasvatusta saamaan. Vl-ystävät kaikkosivat kaikki. Ahdistusta, masennusta. Nyt tilanne hyvä, masennus poissa, uusi kotiseurakunta ja uusia ystäviä löytynyt. Kaikki hyvin. 7. Lisähuomioita. Päähoitajana nykyinenkin SRK:n johtokunnan jäsen, Juhani Uljas. |
|
|
|
Valvojat: Hannu, puunhakkaaja
Sivu luotiin ajassa: 0.21 sekuntia