Artikkelit (Vl)
Dokumentteja
Pikalinkit
| Yhteistyökumppaneita: Keskustelufoorumeja lestadiolaisuudesta: Eri suuntauksista: Yleiskristillistä: |
|
Tervetuloa,
Vieras
|
Matkailua Oulussa
(1 katselee) (1) vieras
|
AIHE: Matkailua Oulussa
Matkailua Oulussa 22.05.2010 17:10 #1
|
|
musisoi edelleen, kun ei ymmärrä lopettaakaan
...mutta vakavammin : <Herra, Sinä tiedät paremmin kuin minä, että olen tulossa vanhaksi. Suojele minua tulemasta liian puheliaaksi ja ajattelemasta, että minun on sanottava painava sanani joka asiassa ja joka tilaisuudessa> |
Vs:Matkailua Oulussa 22.05.2010 17:13 #2
|
|
...mutta vakavammin : <Herra, Sinä tiedät paremmin kuin minä, että olen tulossa vanhaksi. Suojele minua tulemasta liian puheliaaksi ja ajattelemasta, että minun on sanottava painava sanani joka asiassa ja joka tilaisuudessa> |
Vs:Matkailua Oulussa 22.05.2010 17:17 #3
|
|
Vs:Matkailua Oulussa 22.05.2010 17:24 #4
|
|
Vs:Matkailua Oulussa 23.05.2010 15:55 #5
|
|
Mikki: Voisitko hieman avata kuviesi tarkoitusta....
Ouluun kun ei ole ollut asiaa vuosikausiin, saati tutkailemaan muuta kuin toripolliisia. |
|
|
Vs:Matkailua Oulussa 23.05.2010 16:34 #6
|
|
Kahdessa ensimmäisessä SRK:n uudet ja hulppeat toimitilat vanhan Lääninsairaalan lähellä Kiviharjunlenkillä ja kolmannessa Oulun ry:n talon perusparannus eli vanhaa rakennusta on reilusti purettu, neljäs osoittaa vain perusparannukseen osallistuvat firmat - ilmeisesti kilpailulainsäädäntö vaikuttanut valintoihin?
|
|
Vs:Matkailua Oulussa 24.05.2010 00:05 #7
|
|
Kiitos tiedoista. Ei näy olevan rahasta puutetta kivilinnojen rakentelussa.
Oisko Inkerin kirkon 70 seurakunnalla tuhansien kilometrien välimatkoin edes lattiapinta-alaa tuollaisia määriä? |
|
|
Vs:Matkailua Oulussa 24.05.2010 11:50 #8
|
|
Aihesisältöön sen enempi puuttumatta utelen:
Koskeeko kilpailuttaminen yhdistyksiä? Saako kukin yhdistys rakentaa/rakennuttaa kenellä tahtoo? |
|
|
Vs:Matkailua Oulussa 24.05.2010 13:09 #9
|
|
MIetin vain kirjoitti:
Koskeeko kilpailuttaminen yhdistyksiä? Saako kukin yhdistys rakentaa/rakennuttaa kenellä tahtoo? Käsittääkseni kilpailuttaminen ei koske yhdistyksiä, ellei yhdistys saa jonkinlaista yhteiskunnallista tukea jonka ehtona on hankintojen kilpailuttaminen, tms. Pääsääntöisesti kilpailuttamispakko koskee vain julkishallintoa, eli valtion ja kuntien organisaatioita. Yhdistykset ja yritykset saavat pääsääntöisesti tehdä hankintoja keneltä tahtovat. Kiitoksia Mikille sivuston aiheisiin liittyvistä kuvista |
|
Jumala ymmärtää ja ellei ymmärrä, niin hän ei ole Jumala, eikä meillä ole mitään pelättävää. |
Vs:Matkailua Oulussa 24.05.2010 14:45 #10
|
|
Admata kirjoitti:
Pääsääntöisesti kilpailuttamispakko koskee vain julkishallintoa, eli valtion ja kuntien organisaatioita. Yhdistykset ja yritykset saavat pääsääntöisesti tehdä hankintoja keneltä tahtovat. --- Näin minä olen asian käsittänyt, joskus aina törmää tähän että kun yhdistykset rakentavat joku kyselee kilpailutuksen perään, siksi tätä tarkennusta kaipailin. Kiitos kuvista, ihan valaisevia! |
|
|
|
Valvojat: Hannu, puunhakkaaja
Sivu luotiin ajassa: 1.15 sekuntia