Artikkelit (Vl)
Dokumentteja
Pikalinkit
| Yhteistyökumppaneita: Keskustelufoorumeja lestadiolaisuudesta: Eri suuntauksista: Yleiskristillistä: |
|
Tervetuloa,
Vieras
|
Pikatreffejä Saalemissa - ideaa?
(1 katselee) (1) vieras
|
AIHE: Pikatreffejä Saalemissa - ideaa?
Pikatreffejä Saalemissa - ideaa? 04.03.2009 20:47 #1
|
|
Toisessa ketjussa sivuttiin sinkkuutta ja puolison löytymistä, joten ajattelin postata tänne ihasteltavaksi tällaisen Kotimaan verkkosivujen uutisen:
Pikadeittailua Saalemissa amerikkalaisen rabbin kehittämän metodin mukaan Mitäs sanotte? En oikein osaa ajatella tuollaista omalle kohdalleni Isäni tapana järjestää puoliso, mutta Hän on ennenkin käyttänyt mitä hulluimpia tapoja tuoda ihmisiä yhteen... Saattaisi olla tosin hieman ulkonäköpainotteista ... |
|
Viimeksi muokattu: 04.03.2009 20:50 Kirjoitti: .
|
Vs:Pikatreffejä Saalemissa - ideaa? 04.03.2009 20:58 #2
|
|
Suhtaudun tuollaiseen deittailuun ja deittailuun yleensä aika skeptisesti - harvemmin pikatreffeillä/sokkotreffeillä se oikea löytyy.
Tietysti, puhutaanhan myös rakkaudesta ensi silmäyksellä.. sinänsä voisi ehkä toimiakin joidenkin henkilöiden kohdalla. Paremmin uskoisin sen puolison löytyvän kunhan on tarpeeksi sosiaalinen ja pyörii ihmisten kanssa, harrastaa jne. näin yleistäen. Ja ainakin minulla on tunne että se oikea kävelee vastaan ihan etsimättä.. |
|
I am who I am, take it or leave it
|
Vs:Pikatreffejä Saalemissa - ideaa? 04.03.2009 23:49 #3
|
|
SpiritKid kirjoitti:
Toisessa ketjussa sivuttiin sinkkuutta ja puolison löytymistä, joten ajattelin postata tänne ihasteltavaksi tällaisen Kotimaan verkkosivujen uutisen: Pikadeittailua Saalemissa amerikkalaisen rabbin kehittämän metodin mukaan Mitäs sanotte? Mitäs tuohon nyt voisi sanoa...? Ilmottaudun heti talkoisiin mukaan! |
|
|
Vs:Pikatreffejä Saalemissa - ideaa? 05.03.2009 00:02 #4
|
|
Voisin kuvitella osallistuvani tuollaiseen vain huumorin varjolla, mutta se ei olisi tietysti oikein toistarkoituksella mukana olevia kohtaan...
Pitäisi kai sanoa jokaiselle jututtamaan tulevalle kaksilahkeiselle, että 'olen tässä vain leikilläni'. |
|
|
Vs:Pikatreffejä Saalemissa - ideaa? 05.03.2009 00:59 #5
|
|
UUPS
Spiritkid kirjoitti: Huumorintajuni onkin sitä luokkaa, että yleensä sitä ymmärtää vain Jumala ja minä itse... Spiritkid: Jos olet kovin epävarma tuosta huumorintajustasi tai lähinnä kait siitä tulkinnasta, niin sähän voisit aivan ensimmäiseksi kysyä...tunnetko sä minkä verran tuota hermaneutiikkaa...jos ei...niin sitten varmaan sun kannattais yrittää edes hieman hillitä itseäsi: |
|
|
Vs:Pikatreffejä Saalemissa - ideaa? 05.03.2009 01:32 #6
|
|
Itse nautin kovasti omasta huumorintajustani, mutta tyydyn yleensä rajoittamaan sen ilmituomisen tosiystävien joukolle. Niitäkin onneksi on muutama, jotka jaksavat ymmärtää... Jos jutussa mainittu deittimenetelmä kiinnostaa, kannattaa olla kuulolla: Saalemissa järjestetään näemmä kevään aikana vastaava tilaisuus, ja syksyllä lisää. Kyseisestä seurakunnasta saanee lisätietoja. |
|
|
Vs:Pikatreffejä Saalemissa - ideaa? 05.03.2009 02:39 #7
|
|
Spiritkid kirjoitti:
Itse nautin kovasti omasta huumorintajustani, mutta tyydyn yleensä rajoittamaan sen ilmituomisen tosiystävien joukolle. Niitäkin onneksi on muutama, jotka jaksavat ymmärtää... Jos jutussa mainittu deittimenetelmä kiinnostaa, kannattaa olla kuulolla: Saalemissa järjestetään näemmä kevään aikana vastaava tilaisuus, ja syksyllä lisää. Kyseisestä seurakunnasta saanee lisätietoja. Asiasta josta kaiken lisäksi vielä nauttii voi olla tosiaan vaikea luopua, hyvä kuitenkin jos pystyy sitä jollakin tasolla rajoittamaan ja kontroloimaan. Helpottaa varmasti ympäristön jaksamista Menetelmä kiinnostaa, paikkaa täytyy kyllä vielä harkita. |
|
|
|
Valvojat: Hannu, puunhakkaaja
Sivu luotiin ajassa: 0.35 sekuntia