Artikkelit (Vl)
Dokumentteja
Pikalinkit
| Yhteistyökumppaneita: Keskustelufoorumeja lestadiolaisuudesta: Eri suuntauksista: Yleiskristillistä: |
|
Tervetuloa,
Vieras
|
|
AIHE: Kahden nikin loukussa
Kahden nikin loukussa 15.03.2009 19:44 #1
|
|
Jotkut ovat joutuneet kahden asunnon loukkuun, mutta minä onneton olen joutunut kahden nimimerkin loukkuun.
Eli aivan omaa näppäryyttäni olen ajautunut tilanteeseen, että täällä kirkoitan tällä Reflektio-nimimerkillä ja Suomi24:lla Delilah1-nimimerkillä. Olen huomannut, että joitakin syytetään multinikeiksi jne. Lisäksi eri nimimerkillä kirjoittaminen aiheuttaa turhaa sekaannusta. Että mikä nyt neuvoksi hyvät ystävät , etenkin Admata ja hyshys? Otan asian esille näin yleisesti, että palstalaisetkin saavat tietää rötökseni |
|
Ajattelen, olen siis olemassa?
Viimeksi muokattu: 15.03.2009 20:05 Kirjoitti: hyshys. Syy: hymiö
|
Vs:Kahden nikin loukussa 15.03.2009 20:02 #2
|
|
Multinikkeilyllä tarkoitetaan samalle palstalle kirjoittelua eri identiteettien turvista. Eri nimimerkit eri palstoille eivät todellakaan ole mikään ongelma. Itse kirjoittelen niin monelle palstalle, että pakkohan näitä nickejä on vaihdella, ihan anonymiteetinkin vuoksi!
Edit. Siis samalla palstalla kirjoittelu, kenties "keskustellen" itsensä kanssa, on mielestäni tuomittavaa. |
|
Viimeksi muokattu: 15.03.2009 20:06 Kirjoitti: sidottu.
|
Vs:Kahden nikin loukussa 15.03.2009 20:36 #3
|
|
Voit Reflektio / Delilah1 olla täysin vapaa
Kirjoitan itsekin Mopin palstalle nimimerkillä Marsupilami, jonka Mopparilaiset toki tietävät Jokainen voi kirjoittaa vapaasti eri foorumeille jokaisen foorumin omien sääntöjen puitteissa. S24:lle voi sen palstan sääntöjen mukaan kirjoittaa myös täysin anonyymisti. Mopin palstalla ja täällä Hakomajassa toivotaan että jokainen kirjoittelija käyttäisi vain yhtä nimimerkkiä, eikä ainakaan esiintyisi useammassa roolissa tai ylipäänsä esittäisi sellaista mitä ei ole. Joskus voi olla täysin ymmärrettävää, että tuntee paljastaneensa itsestään liikaa ja tällöin voi olla täysin perusteltua rekisteröidä itselleen uusi nimimerkki. Ei kuitenkaan käyttää kahta nimimerkkiä yhtä aikaa rinnakkain... Siinä on se oleellisin ero. Mopin palstalla on multinikkiskandaali. Täällä Hakomajassa mitään suurempaa ongelmaa ei ole. Moderaattorit ovat kuitenkin huomanneet, että joissain yksittäisissä vanhoissa viesteissä keskustellaan keskenään "samalta koneelta". Sellainen ei ole hyväksyttävää ja tuohon pyritään jatkossa kiinnittämään tarkempaa huomiota. Hakomajan molemmat moderaattorit näkevät kirjoittajan ip-osoitteet ja tulevat jatkossa tarkkailemaan tilannetta ihan sen vuoksi että tämä palsta säilyttäisi luotettavuuden kaikkia kirjoittelijoita kohtaan. |
|
Jumala ymmärtää ja ellei ymmärrä, niin hän ei ole Jumala, eikä meillä ole mitään pelättävää.
Viimeksi muokattu: 15.03.2009 20:37 Kirjoitti: Admata. Syy: Typo
|
Vs:Kahden nikin loukussa 16.03.2009 00:32 #4
|
|
Kiitos sidottu ja Admata!
Valtava kivi vierähti sydämeltäni. |
|
Ajattelen, olen siis olemassa?
|
|
Valvojat: Hannu, puunhakkaaja