Artikkelit (Vl)
Dokumentteja
Pikalinkit
| Yhteistyökumppaneita: Keskustelufoorumeja lestadiolaisuudesta: Eri suuntauksista: Yleiskristillistä: |
|
Tervetuloa,
Vieras
|
Ekat ex-lesta tuotteet myynnissä
(1 katselee) (1) vieras
|
AIHE: Ekat ex-lesta tuotteet myynnissä
Ekat ex-lesta tuotteet myynnissä 13.07.2009 09:21 #1
|
|
http://image.spreadshirt.net/image-server/image/product/11267533/view/1/type/png/width/190/height/190 Metaskeema repäisi S24:llä ja ilmoitti perustaneensa Metaskeema shopin, jossa myydään Ex-Lesta tuotteita. Kyseessä on tietysti pilke silmäkulmassa tehty "yritys", joka lienee kuitenkin todellinen. Tämän mahdollistaa uusi mielenkiintoinen nettikauppa-idea. Kuka hyvänsä voi perustaa ilmaiseksi ja riskeittä "oman" nettipaitashopin, jossa takana oleva yritys hoitaa vaatteiden painatuksen, myynnin, ym. kaiken llogistiikan. "Shopin perustaja" on tämän taustayrityksen partneri, joka tuottaa taustafirmalle tuotteita (oma grafiikka tai teksti) ja mainostaa tuotteitaan itse. Myynnistä "Shopin perustaja" saa sitten pienen proviision. Avaus S24 Vl-palstalla - Ex-Lesta tuotteita Laitoin omaan shoppiini paitoja ja muita tuotteita, joissa on teksti Ex-lesta. Jos ei halua maksaa minulle provisiota, niin vastaavia tuotteita voi myös suunnitella ja tilata itse. 472934.spreadshirt.net/-/-/Shop/ Ajattelin, että tällainen paita tai lippis on helppo tapa kertoa heti kätelyssä oman ajatusmaailman muuttumisesta. Ei tarvitse kertoa siitä erikseen suullisesti tai osoittaa omaa luopumustaan tekemällä kiellettyjä asioita. Lestadiolaisuus, edes entinen sellainen, on kuitenkin harvemmin asia mitä ihminen haluaa mitenkään mainostaa ympäristölleen. Ihan kuollut Metaskeeman idea ei kuitenkaan ole. Voisin hyvin kuvitella joidenkin irtioton tehneiden nuorten kulkevan ensikesän suviseuroissa Ex-Lesta lippis päässä. |
|
Jumala ymmärtää ja ellei ymmärrä, niin hän ei ole Jumala, eikä meillä ole mitään pelättävää. |
Vs:Ekat ex-lesta tuotteet myynnissä 13.07.2009 09:45 #2
|
|
Huippuidea...pitäskö tilata itselle sukujuhlia yms. varten
|
|
|
Vs:Ekat ex-lesta tuotteet myynnissä 13.07.2009 09:52 #3
|
|
Voe jummijammi
Nyt täytyy tunnustaa, ettei minun pokka pitäisi.. Epäilen, että suosiota tuotteet saavat jonkinlaisena huumorituotteena. Mutta ehdottomasti ei-vl-taustaa omaavien keskuudessa. |
|
Hullut vievät maailmaa eteenpäin, viisaat pitävät sen pystyssä..
|
Vs:Ekat ex-lesta tuotteet myynnissä 13.07.2009 11:36 #4
|
|
Minä voisin pukeutua mustaan t-paitaan, jossa lukee valkoisella ex-lesta. Hmm, ihan hyvä idea!
|
|
|
Vs:Ekat ex-lesta tuotteet myynnissä 14.07.2009 11:27 #5
|
|
Ehken kuitenkaan..
En häpeä taustaani, mutta ehkä sitä ei tarvii julistaa t-paidalla / lippiksellä |
|
|
Vs:Ekat ex-lesta tuotteet myynnissä 14.07.2009 11:34 #6
|
|
Aricia kirjoitti:
En häpeä taustaani, mutta ehkä sitä ei tarvii julistaa t-paidalla / lippiksellä Samoin ajattelen. Voisin kuitenkin tehdä kantani vaatteiden avulla tiettäväksi esim. suviseuravierailulla Samoin on käynyt mielessä painattaa www.hakomaja.net paitoja. Olisikohan niille kysyntää? Tuskin ainakaan paljoa. Yksi näkyvä irtaantumismerkki ex-vlnaisille on korvakorut. Silloin ei kukaan vl erehdy enää pitämään vl:änä. Ev-Lesta merkki vaatteessa on näkyvämpi ja kenties aavistuksen provosoiva. |
|
Jumala ymmärtää ja ellei ymmärrä, niin hän ei ole Jumala, eikä meillä ole mitään pelättävää. |
Vs:Ekat ex-lesta tuotteet myynnissä 14.07.2009 11:52 #7
|
|
Oma mieli muuttuu vähitellen vl-liikkeen suhteen koko ajan. Arkuus vähenee, eikä nykyistä 'sieluntilaa' halua salata eikä siitä tunne häpeää.
Mutta silti en ole vieläkään hankkinut korvakoruja merkiksi siitä, että en kuulu vl-porukkaan. Niistähän kaikki näkisivät heti, ettei minua saa tervehtiä jumalanterveellä. Nyt tapahtuu heikäläisille sellaisia pieniä mokia silloin tällöin! Jotenkin vierastan näkyvää provosoimista ja taustani julkistamista. Silti olen rohkaistunut kertomaan oman kohtaloni niille veeällille, joiden kanssa keskustelen. Virkanikin puolesta käyn tervehtimässä vl-pappeja yms. ja kerron, kuka ja mikä olen. Mielenkiintoista seurata reaktioita ja vastauksia! Näiltä palstoilta ja yksityiskontakteista olen saanut voimaa ja evästä tällaiseen toimintaan. Se sopii minulle hyvin. |
|
|
Vs:Ekat ex-lesta tuotteet myynnissä 14.07.2009 14:18 #8
|
|
Minä otin korvareiät siksi kun halusin, en siksi, että osoittaisin olevani vl-liikkeen ulkopuolella.
Halusin korvakorut jo lapsena, mikä tietenkin oli täysin turha toive vl-perheeseen syntyneelle tyttölapselle. Aikoinani ensimmäisiä korvakoruja pitäessäni tunsin lapsellista riemua. En pidä meikkaamista(kaan) provosoivana. Jos meikkaan, teen sen yksinkertaisesti siitä syystä, että haluan meikata. Ex-vl-paitaan pukeutuminen olisi minustakin vähän provosoiva ele, joskin mikäs siinä jos joku haluaa sillä tavalla ilmaista itseään. En tuomitse. |
|
|
|
Valvojat: Hannu, puunhakkaaja
Sivu luotiin ajassa: 0.61 sekuntia