Hakomaja.net

• Etusivu
  • Linkit
  • Palaute
  • Keskustelu
    • Kategoriat
    • Viimeiset aiheet
    • Säännöt
    • Haku
  • Uskon foorumi
    • Pääfoorumi
    • Kristinuskoiset
    • IOK ja Gnosis
Muista
Salasana unohtunut?
Tunnus unohtunut?
Rekisteröidy
Artikkelit (Vl)
  • HISTORIA
  • HOITOKOKOUKSET
  • OPPI JA OPETUS
  • YLEISIÄ HUOMIOITA
Muut
  • Ajatuksia uskosta
  • Hakomajan Arkisto
  • Tiedotus
Dokumentteja
  • Ex-vl aiheisia julkaisuja
Pikalinkit
  • NettiRaamattu
Yhteistyökumppaneita:
  • Uskontojen Uhrien Tuki - UUT ry
  • Toipumisapu Kartetut ry
Keskustelufoorumeja lestadiolaisuudesta:
  • Mopin palsta
  • VL-Foorumi
  • Rauhan Sanan foorumi
  • Suomi24 Vl-palsta
Eri suuntauksista:
  • Ex-Todistajien Veljesseura
  • Ex-Helluntailaisten Huitsinnevada
  • Uususkontojen Ex-Bhaktat
  • Mormonismi.net
  • Körttifoorumi
Yleiskristillistä:
  • EvLut Kirkko
  • Kotimaa24
  • Kristillinen linkkipankki

• Kategoriat
  • Viimeiset aiheet
  • Säännöt
  • Haku
Tervetuloa, Vieras
Hakomajan Foorumi
Yleistä
Offtopic ja kevennykset

Ekat ex-lesta tuotteet myynnissä
(1 katselee) (1) vieras
Vastaa aiheeseen
Uusi aihe
Ketju Sisennetty
  • Sivu:
  • 1

AIHE: Ekat ex-lesta tuotteet myynnissä

Ekat ex-lesta tuotteet myynnissä 13.07.2009 09:21 #1

• Satyagraha, pyrkimys totuuteen.
  • Admata
  • POISSA
http://image.spreadshirt.net/image-server/image/product/11267533/view/1/type/png/width/190/height/190

Metaskeema repäisi S24:llä ja ilmoitti perustaneensa Metaskeema shopin, jossa myydään Ex-Lesta tuotteita. Kyseessä on tietysti pilke silmäkulmassa tehty "yritys", joka lienee kuitenkin todellinen. Tämän mahdollistaa uusi mielenkiintoinen nettikauppa-idea. Kuka hyvänsä voi perustaa ilmaiseksi ja riskeittä "oman" nettipaitashopin, jossa takana oleva yritys hoitaa vaatteiden painatuksen, myynnin, ym. kaiken llogistiikan. "Shopin perustaja" on tämän taustayrityksen partneri, joka tuottaa taustafirmalle tuotteita (oma grafiikka tai teksti) ja mainostaa tuotteitaan itse. Myynnistä "Shopin perustaja" saa sitten pienen proviision.

Avaus S24 Vl-palstalla - Ex-Lesta tuotteita
Laitoin omaan shoppiini paitoja ja muita tuotteita, joissa on teksti Ex-lesta. Jos ei halua maksaa minulle provisiota, niin vastaavia tuotteita voi myös suunnitella ja tilata itse.

472934.spreadshirt.net/-/-/Shop/

Ajattelin, että tällainen paita tai lippis on helppo tapa kertoa heti kätelyssä oman ajatusmaailman muuttumisesta. Ei tarvitse kertoa siitä erikseen suullisesti tai osoittaa omaa luopumustaan tekemällä kiellettyjä asioita.

Lestadiolaisuus, edes entinen sellainen, on kuitenkin harvemmin asia mitä ihminen haluaa mitenkään mainostaa ympäristölleen. Ihan kuollut Metaskeeman idea ei kuitenkaan ole. Voisin hyvin kuvitella joidenkin irtioton tehneiden nuorten kulkevan ensikesän suviseuroissa Ex-Lesta lippis päässä.
Jumala ymmärtää ja ellei ymmärrä, niin hän ei ole Jumala, eikä meillä ole mitään pelättävää.
Vastaa Lainaa

Vs:Ekat ex-lesta tuotteet myynnissä 13.07.2009 09:45 #2

• Kaani
Huippuidea...pitäskö tilata itselle sukujuhlia yms. varten
Vastaa Lainaa

Vs:Ekat ex-lesta tuotteet myynnissä 13.07.2009 09:52 #3

• Devoit
  • POISSA
Voe jummijammi

Nyt täytyy tunnustaa, ettei minun pokka pitäisi..

Epäilen, että suosiota tuotteet saavat jonkinlaisena huumorituotteena. Mutta ehdottomasti
ei-vl-taustaa omaavien keskuudessa.
Hullut vievät maailmaa eteenpäin, viisaat pitävät sen pystyssä..
Vastaa Lainaa

Vs:Ekat ex-lesta tuotteet myynnissä 13.07.2009 11:36 #4

• Aricia
  • POISSA
Minä voisin pukeutua mustaan t-paitaan, jossa lukee valkoisella ex-lesta. Hmm, ihan hyvä idea!
Vastaa Lainaa

Vs:Ekat ex-lesta tuotteet myynnissä 14.07.2009 11:27 #5

• Aricia
  • POISSA
Ehken kuitenkaan..

En häpeä taustaani, mutta ehkä sitä ei tarvii julistaa t-paidalla / lippiksellä
Vastaa Lainaa

Vs:Ekat ex-lesta tuotteet myynnissä 14.07.2009 11:34 #6

• Satyagraha, pyrkimys totuuteen.
  • Admata
  • POISSA
Aricia kirjoitti:
En häpeä taustaani, mutta ehkä sitä ei tarvii julistaa t-paidalla / lippiksellä

Samoin ajattelen. Voisin kuitenkin tehdä kantani vaatteiden avulla tiettäväksi esim. suviseuravierailulla
Samoin on käynyt mielessä painattaa www.hakomaja.net paitoja. Olisikohan niille kysyntää? Tuskin ainakaan paljoa.

Yksi näkyvä irtaantumismerkki ex-vlnaisille on korvakorut. Silloin ei kukaan vl erehdy enää pitämään vl:änä. Ev-Lesta merkki vaatteessa on näkyvämpi ja kenties aavistuksen provosoiva.
Jumala ymmärtää ja ellei ymmärrä, niin hän ei ole Jumala, eikä meillä ole mitään pelättävää.
Vastaa Lainaa

Vs:Ekat ex-lesta tuotteet myynnissä 14.07.2009 11:52 #7

• x-vl
  • POISSA
Oma mieli muuttuu vähitellen vl-liikkeen suhteen koko ajan. Arkuus vähenee, eikä nykyistä 'sieluntilaa' halua salata eikä siitä tunne häpeää.
Mutta silti en ole vieläkään hankkinut korvakoruja merkiksi siitä, että en kuulu vl-porukkaan. Niistähän kaikki näkisivät heti, ettei minua saa tervehtiä jumalanterveellä. Nyt tapahtuu heikäläisille sellaisia pieniä mokia silloin tällöin! Vaikka sanon itse selvästi päivääjanäkemiin.

Jotenkin vierastan näkyvää provosoimista ja taustani julkistamista. Silti olen rohkaistunut kertomaan oman kohtaloni niille veeällille, joiden kanssa keskustelen. Virkanikin puolesta käyn tervehtimässä vl-pappeja yms. ja kerron, kuka ja mikä olen. Mielenkiintoista seurata reaktioita ja vastauksia!

Näiltä palstoilta ja yksityiskontakteista olen saanut voimaa ja evästä tällaiseen toimintaan. Se sopii minulle hyvin.
Vastaa Lainaa

Vs:Ekat ex-lesta tuotteet myynnissä 14.07.2009 14:18 #8

• Aricia
  • POISSA
Minä otin korvareiät siksi kun halusin, en siksi, että osoittaisin olevani vl-liikkeen ulkopuolella.

Halusin korvakorut jo lapsena, mikä tietenkin oli täysin turha toive vl-perheeseen syntyneelle tyttölapselle. Aikoinani ensimmäisiä korvakoruja pitäessäni tunsin lapsellista riemua. Muistan varmaan loppu elämäni sen aurinkoisen kesäpäivän, jolloin kävin rei'ityttämässä korvani. Ajattelin, että pitääkin kokea jotain näin lapsellista iloa aikuisena. Tai saa... Jossakin välissä huomasin ottavani korvikset pois mennessäni vl-sukulaisiin, kun tiesin joidenkin vaivaantuvan niistä. Nykyään en ajattele toisten tunteita, pidän milloin huvittaa.

En pidä meikkaamista(kaan) provosoivana. Jos meikkaan, teen sen yksinkertaisesti siitä syystä, että haluan meikata. Ex-vl-paitaan pukeutuminen olisi minustakin vähän provosoiva ele, joskin mikäs siinä jos joku haluaa sillä tavalla ilmaista itseään. En tuomitse.
Vastaa Lainaa
Vastaa aiheeseen
Uusi aihe
Ketju Sisennetty
  • Sivu:
  • 1
Hakomajan Foorumi
Yleistä
Offtopic ja kevennykset
Valvojat: Hannu, puunhakkaaja
Toteutus: Kunena
Sivu luotiin ajassa: 0.61 sekuntia

Copyright © 2010 Hakomaja.net: Nimeä, Ei muutoksia - Creative Commons 1.0 Suomi lisenssi.
Kirjautumisen takana olevasta sisällöstä kaikki oikeudet pidätetään.