Hakomaja.net

• Etusivu
  • Linkit
  • Palaute
  • Keskustelu
    • Kategoriat
    • Viimeiset aiheet
    • Säännöt
    • Haku
  • Uskon foorumi
    • Pääfoorumi
    • Kristinuskoiset
    • IOK ja Gnosis
Muista
Salasana unohtunut?
Tunnus unohtunut?
Rekisteröidy
Artikkelit (Vl)
  • HISTORIA
  • HOITOKOKOUKSET
  • OPPI JA OPETUS
  • YLEISIÄ HUOMIOITA
Muut
  • Ajatuksia uskosta
  • Hakomajan Arkisto
  • Tiedotus
Dokumentteja
  • Ex-vl aiheisia julkaisuja
Pikalinkit
  • NettiRaamattu
Yhteistyökumppaneita:
  • Uskontojen Uhrien Tuki - UUT ry
  • Toipumisapu Kartetut ry
Keskustelufoorumeja lestadiolaisuudesta:
  • Mopin palsta
  • VL-Foorumi
  • Rauhan Sanan foorumi
  • Suomi24 Vl-palsta
Eri suuntauksista:
  • Ex-Todistajien Veljesseura
  • Ex-Helluntailaisten Huitsinnevada
  • Uususkontojen Ex-Bhaktat
  • Mormonismi.net
  • Körttifoorumi
Yleiskristillistä:
  • EvLut Kirkko
  • Kotimaa24
  • Kristillinen linkkipankki

• Kategoriat
  • Viimeiset aiheet
  • Säännöt
  • Haku
Tervetuloa, Vieras
Hakomajan Foorumi
Yleistä
Offtopic ja kevennykset

Wehako nyt täällä?
(1 katselee) (1) vieras
Vastaa aiheeseen
Uusi aihe
Ketju Sisennetty
  • Sivu:
  • 1
  • 2
  • 3

AIHE: Wehako nyt täällä?

Wehako nyt täällä? 08.08.2009 18:29 #1

• Possuneiti
Miten sä pystyt täällä "vääräuskoisten" palstalla kirjoitteleen? Olin kyllä iloinen kun sut potkastiin mopin palstalta pois.

Vastaatko mulle muuten et miten just sinä, kuuliaisista kuuliaisin, voit kirjoitella keskustelupalstoilla. Nehän on kielletty uskovaisilta.
Vastaa Lainaa

Vs:Wehako nyt täällä? 08.08.2009 18:49 #2

• weha
En ole kuuliaisista kuuliaisn,,,mutta kiittti paljon...
Vastaa Lainaa

Vs:Wehako nyt täällä? 08.08.2009 18:54 #3

• Possuneiti
Mut miksi siis kirjoittelet täällä? ei ole montaa viikkoa kun haukuit hakomajan porukkaa mopin palstalla..
Vastaa Lainaa

Vs:Wehako nyt täällä? 08.08.2009 18:58 #4

• UlkoNainen
Uusi kehitysvaihe Wehan kohdalla ilmeisesti
Vastaa Lainaa

Vs:Wehako nyt täällä? 08.08.2009 19:21 #5

• Weha siellä weha täällä
weha on oman tiensä kulkija. weha rantautuu sinne, missä saa hetken päteä, kunnes tulee moderaattorilla mitta täyteen
Vastaa Lainaa

Vs:Wehako nyt täällä? 08.08.2009 19:34 #6

• Satyagraha, pyrkimys totuuteen.
  • Admata
  • POISSA
Possuneiti kirjoitti:
Mut miksi siis kirjoittelet täällä? ei ole montaa viikkoa kun haukuit hakomajan porukkaa mopin palstalla..
Minusta on vain positiivista, että kritiikki kritiikistä tuodaan kohteensa luokse

Tämän foorumin sääntöihin kuuluu, että toisia kirjoittelijoita ei kirjoittelijoina tai ihmisinä kritisoida, mutta esitettyjä asioita ja ajatuksia saa vapaasti kritisoida puolin ja toisin. Jokaisella kirjoittajalla on oikeus omaan mielipiteeseensä, uskonnolliseen tai muuhun vakaumukseensa - sekä myös tulla toisiin ajatuksiin esittämistään asioista. Kysyä tietysti saa ja jokainen päättää itse vapaasti mihin vastaa.

Hakomajan lähtökohta on, että keskusteluun ovat tasa-arvoisesti tervetulleita kaikki asiallisesti esitetyt näkemykset riippumatta siitä keitä keskustelijat ovat tai mitä he edustavat. On selvää, että täysin vastakkaista arvomaailmaa edustavat kommentit herättävät helposti ärtymystä. Se on kuitenkin hinta, jonka jokaisen on maksettava vapaasta keskustelusta. Lainaan tähän asennetta Voltairelta; Olen itse eri mieltä wehan kanssa lähes kaikessa ja ajattelen hänen olevan täysin väärässä, mutta puolustan Wehan oikeutta olla eri mieltä kanssani
Jumala ymmärtää ja ellei ymmärrä, niin hän ei ole Jumala, eikä meillä ole mitään pelättävää.
Vastaa Lainaa

Vs:Wehako nyt täällä? 08.08.2009 19:38 #7

• weha
Possuneiti kirjoitti:

Ainut paikka mihinkä voi tulla...saa nähdä koska tulee porttikielto...
Vastaa Lainaa

Vs:Wehako nyt täällä? 08.08.2009 20:21 #8

• Bullet
Admata kirjoitti:
Tämän foorumin sääntöihin kuuluu, että toisia kirjoittelijoita ei kirjoittelijoina tai ihmisinä kritisoida, mutta esitettyjä asioita ja ajatuksia saa vapaasti kritisoida puolin ja toisin. Jokaisella kirjoittajalla on oikeus omaan mielipiteeseensä, uskonnolliseen tai muuhun vakaumukseensa - sekä myös tulla toisiin ajatuksiin esittämistään asioista. Kysyä tietysti saa ja jokainen päättää itse vapaasti mihin vastaa.

Sellasta.
weha kirjoitti:
"hyshys, taitaakin olla oikea körtti?"

Mä skippaan aina suoraan wehan viestit ja niiden vastaukset, harva niistä on edes lukemisen arvoisia.
Viimeksi muokattu: 08.08.2009 20:23 Kirjoitti: .
Vastaa Lainaa

Vs:Wehako nyt täällä? 08.08.2009 20:46 #9

• Tövötti
Weha piristää keskustelua.

Oletko itse suklaaporsas?
Vastaa Lainaa

Vs:Wehako nyt täällä? 08.08.2009 21:31 #10

• Satyagraha, pyrkimys totuuteen.
  • Admata
  • POISSA
weha kirjoitti:
Ainut paikka mihinkä voi tulla...saa nähdä koska tulee porttikielto...
Onko VL-Foorumilla suljettu sinulle ovet? Jos näin, niin moinen on mennyt minulta ohi. Käsitin, että myös Mopin palstalle sinulla on mahdollisuus rekisteröityä uudestaan.

Jokaisessa foorumissa kannattaa tietysti hieman miettiä esittämiensä ajatusten muotoilua. Pyrin pitämään hakomajan asiallisempana kuin esimerkiksi S24 uskontopalstat. Yleistykset vastakkaisesta sukupuolesta, "Sian ruoka"- ja "rapa"- kuvaukset toisten vakaumuksesta sekä toisen kirjoittajan lokeroiminen ohi kirjoittajan itsensä eivät ole toivottuja tänne. Samoin julistystyylinen kirjoittelu. Muutoin jokainen voi vapaasti puolustaa uskonkäsityksiään keskusteluissa. Pyrin parhaani mukaan suhtautumaan tasapuolisesti kaikkiin, myös sinuun Weha. Toki porttikiellon voi itselleen hankkia, jos se on tarkoituksena. Mielelläni en kuitenkaan sellaista kenellekään anna. Pyrkimys on puolustaa yhtä aikaa sekä vapaata, että asiallista keskustelukulttuuria, jossa kaikki erilaiset näkemykset ovat lähtökohtaisesti samalla viivalla.
Jumala ymmärtää ja ellei ymmärrä, niin hän ei ole Jumala, eikä meillä ole mitään pelättävää.
Vastaa Lainaa
Vastaa aiheeseen
Uusi aihe
Ketju Sisennetty
  • Sivu:
  • 1
  • 2
  • 3
Hakomajan Foorumi
Yleistä
Offtopic ja kevennykset
Valvojat: Hannu, puunhakkaaja
Toteutus: Kunena
Sivu luotiin ajassa: 0.69 sekuntia

Copyright © 2010 Hakomaja.net: Nimeä, Ei muutoksia - Creative Commons 1.0 Suomi lisenssi.
Kirjautumisen takana olevasta sisällöstä kaikki oikeudet pidätetään.