Artikkelit (Vl)
Dokumentteja
Pikalinkit
| Yhteistyökumppaneita: Keskustelufoorumeja lestadiolaisuudesta: Eri suuntauksista: Yleiskristillistä: |
|
Tervetuloa,
Vieras
|
AIHE: Wehako nyt täällä?
Wehako nyt täällä? 08.08.2009 18:29 #1
|
|
Miten sä pystyt täällä "vääräuskoisten" palstalla kirjoitteleen? Olin kyllä iloinen kun sut potkastiin mopin palstalta pois.
Vastaatko mulle muuten et miten just sinä, kuuliaisista kuuliaisin, voit kirjoitella keskustelupalstoilla. Nehän on kielletty uskovaisilta. |
|
|
Vs:Wehako nyt täällä? 08.08.2009 18:49 #2
|
|
En ole kuuliaisista kuuliaisn,,,mutta kiittti paljon...
|
|
|
Vs:Wehako nyt täällä? 08.08.2009 18:54 #3
|
|
Mut miksi siis kirjoittelet täällä? ei ole montaa viikkoa kun haukuit hakomajan porukkaa mopin palstalla..
|
|
|
Vs:Wehako nyt täällä? 08.08.2009 18:58 #4
|
|
Uusi kehitysvaihe Wehan kohdalla ilmeisesti
|
|
|
Vs:Wehako nyt täällä? 08.08.2009 19:21 #5
|
|
weha on oman tiensä kulkija. weha rantautuu sinne, missä saa hetken päteä, kunnes tulee moderaattorilla mitta täyteen
|
|
|
Vs:Wehako nyt täällä? 08.08.2009 19:34 #6
|
|
Possuneiti kirjoitti:
Mut miksi siis kirjoittelet täällä? ei ole montaa viikkoa kun haukuit hakomajan porukkaa mopin palstalla.. Minusta on vain positiivista, että kritiikki kritiikistä tuodaan kohteensa luokse Tämän foorumin sääntöihin kuuluu, että toisia kirjoittelijoita ei kirjoittelijoina tai ihmisinä kritisoida, mutta esitettyjä asioita ja ajatuksia saa vapaasti kritisoida puolin ja toisin. Jokaisella kirjoittajalla on oikeus omaan mielipiteeseensä, uskonnolliseen tai muuhun vakaumukseensa - sekä myös tulla toisiin ajatuksiin esittämistään asioista. Kysyä tietysti saa ja jokainen päättää itse vapaasti mihin vastaa. Hakomajan lähtökohta on, että keskusteluun ovat tasa-arvoisesti tervetulleita kaikki asiallisesti esitetyt näkemykset riippumatta siitä keitä keskustelijat ovat tai mitä he edustavat. On selvää, että täysin vastakkaista arvomaailmaa edustavat kommentit herättävät helposti ärtymystä. Se on kuitenkin hinta, jonka jokaisen on maksettava vapaasta keskustelusta. Lainaan tähän asennetta Voltairelta; Olen itse eri mieltä wehan kanssa lähes kaikessa ja ajattelen hänen olevan täysin väärässä, mutta puolustan Wehan oikeutta olla eri mieltä kanssani |
|
Jumala ymmärtää ja ellei ymmärrä, niin hän ei ole Jumala, eikä meillä ole mitään pelättävää. |
Vs:Wehako nyt täällä? 08.08.2009 19:38 #7
|
|
Possuneiti kirjoitti:
Mut miksi siis kirjoittelet täällä? ei ole montaa viikkoa kun haukuit hakomajan porukkaa mopin palstalla.. Ainut paikka mihinkä voi tulla...saa nähdä koska tulee porttikielto... |
|
|
Vs:Wehako nyt täällä? 08.08.2009 20:21 #8
|
|
Admata kirjoitti:
Tämän foorumin sääntöihin kuuluu, että toisia kirjoittelijoita ei kirjoittelijoina tai ihmisinä kritisoida, mutta esitettyjä asioita ja ajatuksia saa vapaasti kritisoida puolin ja toisin. Jokaisella kirjoittajalla on oikeus omaan mielipiteeseensä, uskonnolliseen tai muuhun vakaumukseensa - sekä myös tulla toisiin ajatuksiin esittämistään asioista. Kysyä tietysti saa ja jokainen päättää itse vapaasti mihin vastaa. Sellasta. weha kirjoitti: "hyshys, taitaakin olla oikea körtti?" Mä skippaan aina suoraan wehan viestit ja niiden vastaukset, harva niistä on edes lukemisen arvoisia. |
|
Viimeksi muokattu: 08.08.2009 20:23 Kirjoitti: .
|
Vs:Wehako nyt täällä? 08.08.2009 20:46 #9
|
|
Weha piristää keskustelua.
Oletko itse suklaaporsas? |
|
|
Vs:Wehako nyt täällä? 08.08.2009 21:31 #10
|
|
weha kirjoitti:
Ainut paikka mihinkä voi tulla...saa nähdä koska tulee porttikielto... Onko VL-Foorumilla suljettu sinulle ovet? Jokaisessa foorumissa kannattaa tietysti hieman miettiä esittämiensä ajatusten muotoilua. Pyrin pitämään hakomajan asiallisempana kuin esimerkiksi S24 uskontopalstat. Yleistykset vastakkaisesta sukupuolesta, "Sian ruoka"- ja "rapa"- kuvaukset toisten vakaumuksesta sekä toisen kirjoittajan lokeroiminen ohi kirjoittajan itsensä eivät ole toivottuja tänne. Samoin julistystyylinen kirjoittelu. Muutoin jokainen voi vapaasti puolustaa uskonkäsityksiään keskusteluissa. Pyrin parhaani mukaan suhtautumaan tasapuolisesti kaikkiin, myös sinuun Weha. Toki porttikiellon voi itselleen hankkia, jos se on tarkoituksena. Mielelläni en kuitenkaan sellaista kenellekään anna. Pyrkimys on puolustaa yhtä aikaa sekä vapaata, että asiallista keskustelukulttuuria, jossa kaikki erilaiset näkemykset ovat lähtökohtaisesti samalla viivalla. |
|
Jumala ymmärtää ja ellei ymmärrä, niin hän ei ole Jumala, eikä meillä ole mitään pelättävää. |
Valvojat: Hannu, puunhakkaaja
Sivu luotiin ajassa: 0.69 sekuntia