Artikkelit (Vl)
Dokumentteja
Pikalinkit
| Yhteistyökumppaneita: Keskustelufoorumeja lestadiolaisuudesta: Eri suuntauksista: Yleiskristillistä: |
|
Tervetuloa,
Vieras
|
|
AIHE: LAINAAMISESTA
LAINAAMISESTA 30.06.2009 12:16 #1
|
|
Olen lisäillyt muutamia lainaus laatikoita viimeisten viikkojen aikana. Lainaaminen on kuitenkin ihan helppoa eli homma menee näin:
Maalaa kopioitava teksti hiirellä - liitä se vastauslaatikoon...Maalaa teksti uudelleen ja paina puhekuplaa hyshys Valmis lainaus näyttää tältä. Toivomus oli että lainauksen päälle laitettaisiin se keneltä lainataan |
|
|
Vs:LAINAAMISESTA 01.07.2009 03:28 #2
|
|
hyshys kirjoitti:
Olen lisäillyt muutamia lainaus laatikoita viimeisten viikkojen aikana. Lainaaminen on kuitenkin ihan helppoa eli homma menee näin: Maalaa kopioitava teksti hiirellä - liitä se vastauslaatikoon...Maalaa teksti uudelleen ja paina puhekuplaa hyshys Valmis lainaus näyttää tältä. Toivomus oli että lainauksen päälle laitettaisiin se keneltä lainataan Eikö tämä lainaaminen tuolla "Lainaa"napilla ole paljon helpompaa? |
|
|
Vs:LAINAAMISESTA 01.07.2009 11:38 #3
|
|
Lainaa napilla koko viesti kopioituu vastauslaatikoon. Makuasia ehkä mikä on helppoa ja mikä ei mutta ykisitäisen komentin lainaaminen useista viesteistä samaaan vastaukseen onnistuu tällä tavalla.
|
|
|
Vs:LAINAAMISESTA 01.07.2009 20:08 #4
|
|
Kiitos hyshys
Jos kommentti on lyhyt, niin lainaamalla on kätevä vastata. Pitkissä kommenteissa tuota lainauksen sisältöä joutuu sitten karsimaan. Lainauslaatikot helpottavat hahmottamista merkittävästi, joten niiden käyttö on suositeltavaa Levensin ja hieman muokkasin "lainauskuplaa", jotta sen hahmottaisi helpommin. Tästä, kuten muistakin tekstimuotoilusta saa kätevän ohjeen tuohon keltaiselle riville ikonien ja kommentointi-ruudun väliin kun pitää vain hiirtä halutun tekstimuotoilun kohdalla: Oleellista niin lainauksessa kuin kaikessa muussakin tekstimuotoiluissa on että ne aloitetaan hakasuluissa olevalla komennolla ja päättyvät hakasuluissa olevaan päättymiskomentoon joka sisältää saman komennon kauttaviivan jäljeen. Eli: [quote]Lainattu teksti on tässä.[/quote]Näkyy tällaisena: Lainattu teksti on tässä. |
|
Jumala ymmärtää ja ellei ymmärrä, niin hän ei ole Jumala, eikä meillä ole mitään pelättävää.
Viimeksi muokattu: 29.03.2010 16:28 Kirjoitti: Hannu.
|
Vs:LAINAAMISESTA 27.07.2010 14:37 #5
|
|
Siis uskomatonta minä olen todellakin aivan pihalla tässä lainausasiassa. Ei sitten millään onnistu. Vaikka ohjeitten mukaan teen.
|
|
|
Vs:LAINAAMISESTA 27.07.2010 14:38 #6
|
|
Seeker kirjoitti:
[quote]quote]Siis uskomatonta minä olen todellakin aivan pihalla tässä [/quote]lainausasiassa. Ei sitten millään onnistu. Vaikka ohjeitten mukaan teen.[/quote] Joo se on sitten niin tarkoittu etten lainaile kenenkään puheita. Edelleen ruutu tyhjänä. Voiko ois poika auttamassa. Nuoriso tietää tällaiset jutut. |
|
Viimeksi muokattu: 27.07.2010 14:44 Kirjoitti: Seeker.
|
Vs:LAINAAMISESTA 27.07.2010 16:10 #7
|
|
Toivomus oli että lainauksen päälle laitettaisiin se keneltä lainataan Huom: vaikkakin koodi- ja hymiö-painikkeet eivät näy, niin ne ovat silti käytettävissä. |
|
|
Vs:LAINAAMISESTA 27.07.2010 16:13 #8
|
|
Jos kommentti on lyhyt, niin lainaamalla on kätevä vastata Vau mun poika on tosi fiksu. Opetti tän mulle. |
|
|
Vs:LAINAAMISESTA 27.07.2010 19:45 #9
|
|
Seeker kirjoitti:
Seeker kirjoitti: lainausasiassa. Ei sitten millään onnistu. Vaikka ohjeitten mukaan teen.[/quote] [quote]quote]Siis uskomatonta minä olen todellakin aivan pihalla tässä Tärkeää on että hakasulut ja kaikki merkit ovat kohdallaan. Lainaus alkaa aina hakasuluissa olevasta quote merkistä ja päättyy hakasuluissa olevaan /quote merkintään. Ylimääräinen hakasuluissa oleva quote siirtää sitten sitä mistä lainaus alkaa. Kirjoittamasi tagit ovat: [b]Seeker kirjoitti:[/b]
[quote][b]Seeker kirjoitti:[/b]
[[quote]quote]Siis uskomatonta minä olen todellakin aivan pihalla tässä [/quote]lainausasiassa. Ei sitten millään onnistu. Vaikka ohjeitten mukaan teen.[quote][/quote][/quote] :angry:[/quote]Pitäisi varmaankin olla ylimääräiset siivottuna: [b]Seeker kirjoitti:[/b]
[quote]Siis uskomatonta minä olen todellakin aivan pihalla tässä lainausasiassa. Ei sitten millään onnistu. Vaikka ohjeitten mukaan teen.:angry:[/quote]Näyttää tältä: Seeker kirjoitti: Siis uskomatonta minä olen todellakin aivan pihalla tässä lainausasiassa. Ei sitten millään onnistu. Vaikka ohjeitten mukaan teen. Kyllä se siitä harjoittelemalla vaan Edit: Esimerkkiä: [b]Sisäkkäiset lainauslaatikot:[/b]
[quote]Pääasiallinen kirjoittaja 1 lainaus
[quote]Toinen sisäkkäinen lainaus[/quote]
Toisen sisäkkäisen lainauksen kommentti kirjoittajalta 1[/quote]Näyttää tältä: Sisäkkäiset lainauslaatikot: Pääasiallinen kirjoittaja 1 lainaus Toinen sisäkkäinen lainaus Toisen sisäkkäisen lainauksen kommentti kirjoittajalta 1 |
|
Jumala ymmärtää ja ellei ymmärrä, niin hän ei ole Jumala, eikä meillä ole mitään pelättävää.
Viimeksi muokattu: 27.07.2010 19:50 Kirjoitti: Admata. Syy: Esimerkit
|
|
Valvojat: Hannu, puunhakkaaja
Sivu luotiin ajassa: 0.61 sekuntia