Artikkelit (Vl)
Dokumentteja
Pikalinkit
| Yhteistyökumppaneita: Keskustelufoorumeja lestadiolaisuudesta: Eri suuntauksista: Yleiskristillistä: |
|
Tervetuloa,
Vieras
|
|
AIHE: Kuvatunniste
Kuvatunniste 13.07.2009 21:27 #1
|
|
Miksiköhän ei onnistui kuvatunnistetta saada toimimaan.
Olen yrittänyt lyödä koko laskutehtävän ja pelkät numerot ja ties mitä, mutta millään ei saa toimimaan. Ilmoittaa vain kuvatiedot ei täsmää. |
|
|
Vs:Kuvatunniste 14.07.2009 02:17 #2
|
|
Make kirjoitti:
Miksiköhän ei onnistui kuvatunnistetta saada toimimaan. Pahoitteluni. Huomasin, että kuvatunnisteen teksti on ollut vanhentunut. Laskutoimituksen tulos, on se mitä tarvii syöttää rekisteröitymisen ja palautteen yhteydessä. Korjasin tämän nyt rekisteröitymis- ja palautelomakkeeseen. Olen yrittänyt lyödä koko laskutehtävän ja pelkät numerot ja ties mitä, mutta millään ei saa toimimaan. Ilmoittaa vain kuvatiedot ei täsmää. |
|
Jumala ymmärtää ja ellei ymmärrä, niin hän ei ole Jumala, eikä meillä ole mitään pelättävää. |
Vs:Kuvatunniste 14.07.2009 22:59 #3
|
|
Testasin ja varmistin vielä, että rekisteröinti ja palautelomake toimivat laskutoimituksen tuloksella - toimii
Pahoitteluni vielä, että foorumin rakenteen muutossa, n. kuukausi sitten, jäi vanhentuneet ohjeet kyseisiin lomakkeisiin. |
|
Jumala ymmärtää ja ellei ymmärrä, niin hän ei ole Jumala, eikä meillä ole mitään pelättävää. |
Vs:Kuvatunniste 16.07.2009 21:50 #4
|
|
Juu ei tarvi pahoitella.
En ole mikään Einstein näitten koneiden kanssa, että varmastikkin vika on täällä päässä. Mitäs nyt pitäisi tehdä tuli tälläinen viesti ja ole yrittänyt kopioida ja liittää ja klikata, mutta tälläinen viesti vaan tulee: Virhe Järjestelmä ei löydä käyttäjää, jolle aktivoinnin yhteydessä käytettävä merkkijono kuuluu. Käyttäjätunnus on ehkä jo aktivoitu tai aktivointikoodi vanhentunut. Voit tarvittaessa rekisteröityä sivustolle uudelleen. |
|
|
Vs:Kuvatunniste 16.07.2009 22:14 #5
|
|
make,,,se tumpelosormi kirjoitti:
Mitäs nyt pitäisi tehdä tuli tälläinen viesti ja ole yrittänyt kopioida ja liittää ja klikata, mutta tälläinen viesti vaan tulee: Oletko tuon jälkeen kokeillut vaan kirjautua foorumille? Aktivointi tarvitsee suorittaa vain kerran sähköpostitse saadusta linkistä. Sen jälkeen voipi kirjautua rekisteröimällään käyttäjätunnuksella ja salasanalla. Ellei kirjautuminen onnistu, niin heitä tähän millä nimimerkillä rekisteröidyit, niin aktivoin sen manuaalisesti. Virhe Järjestelmä ei löydä käyttäjää, jolle aktivoinnin yhteydessä käytettävä merkkijono kuuluu. Käyttäjätunnus on ehkä jo aktivoitu tai aktivointikoodi vanhentunut. Voit tarvittaessa rekisteröityä sivustolle uudelleen. |
|
Vs:Kuvatunniste 16.07.2009 22:18 #6
|
|
ÖÖ kun olen körtti ajatusmaailmaltani, niin tälläinen nimimerkki kuin:
Armokerjäläinen On millä olen yrittänyt kirjottautua. Olen suoraan ja vinosti ja vaikka miten, mut ku ei futaa ni ei. Siis kokeileppa manuaalisesti.. Suuret kiitokset. |
|
|
Vs:Kuvatunniste 16.07.2009 22:33 #7
|
|
Make kirjoitti:
ÖÖ kun olen körtti ajatusmaailmaltani, niin tälläinen nimimerkki kuin: Kurkkasin ylläpitoliittymään ja tunnuksesi oli onnistuneesti rekisteröity. Siihen oli tullut vain typo, se oli Amokerjäläinen. Korjasin sen muotoon Armokerjäläinen. Eli kokeiles nyt kirjautua Armokerjäläinen On millä olen yrittänyt kirjottautua. Olen suoraan ja vinosti ja vaikka miten, mut ku ei futaa ni ei. Siis kokeileppa manuaalisesti.. Suuret kiitokset. |
|
Vs:Kuvatunniste 16.07.2009 22:52 #8
|
|
No himpe. Ai kirjoitusvirhe.
No se selittääkin. Siis anteeksi tyhmyyteni, mutta tällänen oon ja sen kanssa teitinkin on elettevä, josko kirjoittelen enempikin täällä. Niin ja kiitoksia taas. |
|
|
Vs:Kuvatunniste 16.07.2009 23:08 #9
|
|
Armokerjäläinen kirjoitti:
No himpe. Ai kirjoitusvirhe. Eipä mittään. Noita sattuu itse kellekin. Mukava kun selvisi näin helpolla No se selittääkin. Siis anteeksi tyhmyyteni, mutta tällänen oon ja sen kanssa teitinkin on elettevä, josko kirjoittelen enempikin täällä. Niin ja kiitoksia taas. Ja tervetuloa Hakomajaan! |
|
|
Valvojat: Hannu, puunhakkaaja
Sivu luotiin ajassa: 3.69 sekuntia