Artikkelit (Vl)
Dokumentteja
Pikalinkit
| Yhteistyökumppaneita: Keskustelufoorumeja lestadiolaisuudesta: Eri suuntauksista: Yleiskristillistä: |
|
Tervetuloa,
Vieras
|
|
AIHE: Kirjautumisessa on jotain..
Kirjautumisessa on jotain.. 30.04.2010 13:49 #1
|
|
...hämärää. Näytän olevan paikalla (nikkini on tuolla alareunassa) mutta en voi kuitenkaan kirjoittaa rekisteröityneenä.
|
|
|
Vs:Kirjautumisessa on jotain.. 30.04.2010 14:11 #2
|
|
Testataampa,lähteekö minun viestini kirjautuneena.
|
|
|
Vs: Miksi en voi kirjautua Hakomajaan? 03.05.2010 13:29 #3
|
|
Onko minut heitetty ulos Hakomajasta?
|
|
|
Vs: Miksi en voi kirjautua Hakomajaan? 03.05.2010 13:33 #4
|
|
Ei tietääkseni mutta selvitän asiaa ja laitan tämän tiedoksi. Oletko varma että salasana on oikein ym... Palutelomakeen kautta voit laitaa Admatalle postia. Toivotaan että ongelma ratkeaa pika puolin. PS: oletko kokeillut tyhjentää sivuhirtorian ym...
|
|
|
Vs: Miksi en voi kirjautua Hakomajaan? 03.05.2010 14:19 #5
|
|
Tosioutoa! Olen yrittänyt kirjautua, ja jollain tavalla olen ilmeisesti siinä onnistunut, koska hahmoni alla vilkuttaa "Online". Mutta silti kun kirjoitan viestiä, niin se ruutu joka minulle kirjoituspohjaksi avautuu, on tuollainen keltapohjaisella numerolla varustettu, ei se millaiseen normaalisti rekisteröityneenä kirjoitan.
|
|
|
Vs:Kirjautumisessa on jotain.. 03.05.2010 14:53 #6
|
|
Ilmeisesti edellinen uloskirjautumisesi ei ole syystä tai toisesta onnistunut. Voisin heittää kirjautumisesi 'ulos' hallintapaneelista, mutta käytän tällä hetkellä avointa ja suojaamatonta yhteyttä, joten en uskalla kirjautua sinne ennenkuin pääsen illemmalla turvallisempien yhteyksien päähän.
Uloskirjautuminen hoituu kuitenkin myös automaattisesti parin tunnin ei-aktiivisuuden jälkeen, joten voit yrittää kirjautua uudestaan tuolloin. Nyrkkisääntö: Jos kirjautuminen epäonnistuu, niin tyhjennä selaimen välimuisti (historiatiedot ja evästeet kuten verkkopankkivierailun jälkeen), käynnistä selain uudelleen, jonka jälkeen voit yrittää kirjautua uudestaan. Yleensä tämä toimii. Tätä voit kokeilla myös ihan heti. |
|
Jumala ymmärtää ja ellei ymmärrä, niin hän ei ole Jumala, eikä meillä ole mitään pelättävää. |
Vs:Kirjautumisessa on jotain.. 03.05.2010 17:48 #7
|
|
Admata kirjoitti:
Uloskirjautuminen hoituu kuitenkin myös automaattisesti parin tunnin ei-aktiivisuuden jälkeen, joten voit yrittää kirjautua uudestaan tuolloin. Vaikuttaa siltä, että uusimman järjestelmäpäivityksen jälkeen tuo automaattinen uloskirjaus ei enää toimi. Heitin juuri Acimlaisen ulos manuaalisesti, jotta hän voisi kirjautua uudestaan. Sisään ja uloskirjautuminen toimivat suurimmalla osalla täysin normaalisti, mutta jos uloskirjautuminen ei jostain syystä toimikaan, niin käyttäjä voi jäädä "roikkumaan" sisäänkirjautuneeksi vaikka ei olekaan. Tutkin tilannetta. Arvelisin voivani heittää jonkinlaista korjauspäivitysyritystä vko:nloppuna. |
|
Jumala ymmärtää ja ellei ymmärrä, niin hän ei ole Jumala, eikä meillä ole mitään pelättävää. |
Vs:Kirjautuminen - Acim... 04.05.2010 22:41 #8
|
|
Acimlainen: Oletko kokeillut nyt kirjautua? Kokeile ja kerro sitten miten kävi?
Olen itse loppuviikon todella kiireinen, enkä ehdi paljoa kommentoida. Viikonloppuna yritän hoitaa tätä asiaa, joka liittynee viimeisimpään, laajaan, tietoturvapäivitykseen. Suurimmalla osalla kirjautuminen toimii kuitenkin normaalisti, joten on mahdollista että ongelmasi oli yksittäinen häiriö. |
|
Jumala ymmärtää ja ellei ymmärrä, niin hän ei ole Jumala, eikä meillä ole mitään pelättävää.
Viimeksi muokattu: 04.05.2010 22:42 Kirjoitti: Admata. Syy: typo
|
Vs:Kirjautuminen - Acim... 05.05.2010 15:04 #9
|
|
Joo, nyt onnistui kirjautuminen ihan normaalisti.
|
|
Totuus on totuus, eikä kenelläkään ole siihen yksinoikeutta. (Gary R. Renard: Kuolematon Todellisuutesi)
|
Vs:Kirjautuminen - Acim... 05.05.2010 18:07 #10
|
|
Minulla ei onnistu kirjautuminen normaalisti, pääsen jotenkin lukemaan esim viestit, mutta vastaamaan en pääse kun koko ajan ilmoittaa jonkun CFC.. hyökkäyksen havaitun. Chatti herjaa sanalla "väärä käyttäjänimi".
Vaikeuksia on ollut noin viikonpäivät. Välimuistia tyhjentämällä ja yhteyden katkaisulla olen saanut tähän asti puljattua itseni tänne. Mutta nyt ei onnistu enää "kirveelläkään". |
|
|
|
Valvojat: Hannu, puunhakkaaja
Sivu luotiin ajassa: 1.42 sekuntia