Artikkelit (Vl)
Dokumentteja
Pikalinkit
| Yhteistyökumppaneita: Keskustelufoorumeja lestadiolaisuudesta: Eri suuntauksista: Yleiskristillistä: |
|
Tervetuloa,
Vieras
|
|
AIHE: Eräs pikkujuttu
Eräs pikkujuttu 26.07.2010 21:11 #1
|
|
Tämä ei ole mikään suuri juttu, ihmetyttää vain.
Kun vastaan johonkin kirjoitukseen klikkaamalla nappia "vastaa", (en "lainaa") ja leikkaan ja liimaan toisen tekstiä jossa on hymiöitä, niin ne hymiöt eivät kopioidu. Teksti vain. Itse olen yrittänyt tökkiä niitä hymiöitä sinne ihan käsin jotta lainaus olisi siltäkin osin kohdallaan. Pitää etsiä oikea hymiö tuolta hymiövalikosta ja sitten kopioida se oikeaan kohtaan. Nyt huomasin että olin erääseen Admatan viestiin tuolla jossain laittanut väärän hymiön (tosin melkein samanlaisen) ja se ei ollut tietenkään oikein Admataa kohtaan. |
|
Totuus on totuus, eikä kenelläkään ole siihen yksinoikeutta. (Gary R. Renard: Kuolematon Todellisuutesi)
|
Vs:Eräs pikkujuttu 26.07.2010 21:48 #2
|
|
Acimlainen kirjoitti:
Kun vastaan johonkin kirjoitukseen klikkaamalla nappia "vastaa", (en "lainaa") ja leikkaan ja liimaan toisen tekstiä jossa on hymiöitä, niin ne hymiöt eivät kopioidu. Teksti vain. Juu. Tämä johtuu siitä, että hymiöt valmiissa viesteissä ovat kuvia ja kirjoituskenttä ymmärtää vain tekstiä. Vinkki: Vastaa 'Lainaa' painikkeella ja sitten deletoit turhat testit hakasuluissa olevien quote tagien välistä pois Hymiöt ovat vain sellainen viestinnän piriste, jotka eivät oikeastaan asiatekstiin edes kuulu, joten niiden käyttö tai virheet niissä eivät ole vakavia |
|
Jumala ymmärtää ja ellei ymmärrä, niin hän ei ole Jumala, eikä meillä ole mitään pelättävää. |
Vs:Eräs pikkujuttu 27.07.2010 01:22 #3
|
|
Admata Hymiöt ovat vain sellainen viestinnän piriste, jotka eivät oikeastaan asiatekstiin edes kuulu, joten niiden käyttö tai virheet niissä eivät ole vakavia Niin no kyllähän hymiöt kertovat oudommallekin lukijalle onko heitto sarkastinen ja muutenkin ehkä luovat kuvaa kirjoitetun tekstin ulkopuolisista tunteista. Vakava asia ei ole mutta voisin lukea mielelläni kirjaa jossa näitä |
|
|
|
Valvojat: Hannu, puunhakkaaja
Sivu luotiin ajassa: 2.08 sekuntia