Artikkelit (Vl)
Dokumentteja
Pikalinkit
| Yhteistyökumppaneita: Keskustelufoorumeja lestadiolaisuudesta: Eri suuntauksista: Yleiskristillistä: |
|
Tervetuloa,
Vieras
|
Hyvää Pääsiäistä!
(1 katselee) (1) vieras
|
AIHE: Hyvää Pääsiäistä!
Hyvää Pääsiäistä! 11.04.2009 18:00 #1
|
|
Ajattelin käydä katsomassa, mitä tänne kuuluu ja löysin samalla mielenkiintosen ketjun johon en malttanut olla vastaamatta.
|
|
|
Vs:Hyvää Pääsiäistä! 11.04.2009 18:03 #2
|
|
Voiko tänne laittaa kuvia? Se voi joskus puhua enemmän kuin tuhat sanaa.
|
|
|
Vs:Hyvää Pääsiäistä! 12.04.2009 00:42 #3
|
|
Siunattua Pääsiäistä Sinulle kuin myös kaikille, jotka tämän sattuvat lukemaan!
|
|
Viimeksi muokattu: 12.04.2009 00:44 Kirjoitti: saaraleena.
|
Vs:Hyvää Pääsiäistä! 12.04.2009 12:35 #4
|
|
"Jeesus nousi kuolleista. Kuolemalla kuoleman voitti"
Niin luterilainen kuin olenkin , on minua aina jotenkin viehättänyt tuo ortodoksien tapa tuoda esiin pääsiäisen pääsanomaa toistolla ja toistolla. Tarvitseeko pääsiäisenä muuta sanoakaan? Voisiko jopa jättää pois tuon Jeesuksen nimessä ja veressä?? Ai ai, tunnen jo kivien ropisevan niskassani:blush: Hyvää pääsiäistä kaikille ! |
|
Ajattelen, olen siis olemassa?
|
Vs:Hyvää Pääsiäistä! 12.04.2009 13:22 #5
|
|
Hyvää Pääsiäistä!
|
|
|
Vs:Hyvää Pääsiäistä! 12.04.2009 14:19 #6
|
|
Hyvää pääsiäistä kaikille minunkin puolestani
Eräs joka aamulla heräs kirjoitti: Voiko tänne laittaa kuvia? Se voi joskus puhua enemmän kuin tuhat sanaa. Voi. Tuossa ylhäällä on tekstimuotoiluissa Img nappula. Kun siitä saatavien hakasulkujen sisään laittaa muualla netissä olevan kuvan internetosoitteen, niin sillä saa kuvan mukaan viestiin. Rekisteröityneet käyttäjät voivat lisäksi ladata kuvia omalta koneelta.Reflektio kirjoitti: "Jeesus nousi kuolleista. Kuolemalla kuoleman voitti" Totisesti voitti!Niin luterilainen kuin olenkin , on minua aina jotenkin viehättänyt tuo ortodoksien tapa tuoda esiin pääsiäisen pääsanomaa toistolla ja toistolla. Minuakin viehättää ortodoksisen jumalanpalveluksen toistot ja vuoropuhelut seurakunnan ja papin välillä. |
|
Jumala ymmärtää ja ellei ymmärrä, niin hän ei ole Jumala, eikä meillä ole mitään pelättävää. |
|
Valvojat: Hannu, puunhakkaaja
Sivu luotiin ajassa: 0.34 sekuntia