Artikkelit (Vl)
Dokumentteja
Pikalinkit
| Yhteistyökumppaneita: Keskustelufoorumeja lestadiolaisuudesta: Eri suuntauksista: Yleiskristillistä: |
|
Tervetuloa,
Vieras
|
Mielenkiintoinen linkki?
(1 katselee) (1) vieras
|
AIHE: Mielenkiintoinen linkki?
Mielenkiintoinen linkki? 17.07.2008 12:41 #1
|
|
Löysinpä sattumalta http://www.laestadiustexter.se/, jossa suomeksikin tekstit. Liekö laajemmin tiedossa?
Lisäksi sivuston ylläpitäjä antaa oikeudet: "Kaikkea aineistoa saa vapaasti käyttää ja levittää rajoituksetta. Kaiken tällä web-sivulla olevan aineiston kaupallinen käyttö on kielletty." Varmaan monella po. tekstit tiedossa, mutta aina on uusiakin lukijoita ja "tutkijoita". Ylläpitäjä on: "Ansvarig för denna webbsida är Lauri Koistinen Sähköpostiosoite on suojattu roskapostiohjelmia vastaan, Javascript-tuen tulee olla päällä nähdäksesi osoitteen " eli Suomeen juurensa viitannevat. Jos Admata näet tuon vihjeen linkkisivulle sijoittamisen arvoisena, voit poistaa tämän viestin. |
|
musisoi edelleen, kun ei ymmärrä lopettaakaan
...mutta vakavammin : <Herra, Sinä tiedät paremmin kuin minä, että olen tulossa vanhaksi. Suojele minua tulemasta liian puheliaaksi ja ajattelemasta, että minun on sanottava painava sanani joka asiassa ja joka tilaisuudessa>
Viimeksi muokattu: 17.07.2008 12:42 Kirjoitti: mikki.
|
Vs:Mielenkiintoinen linkki? 18.07.2008 15:29 #2
|
|
Kiitos tiedosta tännekin
Lisäsin linkkeihin 'Lestadiolaisuudesta Internetissä' Antaa avauksesi olla kuitenkin täälläkin, jos vaikka jotain kiinnostaa kommentoida tuolta löytyvästä sisällöstä |
|
Jumala ymmärtää ja ellei ymmärrä, niin hän ei ole Jumala, eikä meillä ole mitään pelättävää.
Viimeksi muokattu: 18.07.2008 15:30 Kirjoitti: Admata. Syy: ulkoasun korjaus
|
|
Valvojat: Hannu, puunhakkaaja
Sivu luotiin ajassa: 0.31 sekuntia